شرکت ساختمانی کلوک

کلوک نام شرکتی از سهام خاص می باشد که در سال 1398 ثبت و کار خود را در زمینه های: طراحی ، مشاوره فنی ، نظارت فنی ، مدیریت پیمان ، اجرا ، انبوه سازی و شهر سازی ، مشارکت در ساخت ، سدسازی و تاسیسات مربوطه و ارائه کلیه خدمات عمرانی و بسیاری دیگر از فعالیت ها در حال انجام کار می باشد. شرکت ساختمانی کلوک با استفاده از گروهی از مهندسان با تجربه و کاردان و مجریان و پیمانکاران ساختمانی توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کرده و کارهای بزرگی را در این مدتی که آغاز به کار کرده است انجام دهد.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

با کلوک یک قدم جلوتر باشید

شرکت ساختمانی کلوک در دامنه های خدماتی گسترده ای که ذکر شد آماده هرگونه همکاری با اقشار مردم و نیز ارگان های دولتی و خصوصی میباشد. مجموعه کلوک انتخابی مناسب برای قراردادن سرمایه خود در جهت درست برای ساخت سازه ها و ساختمان ها می باشد. کلوک از جمله معدود شرکت هایی است میتواند با کمترین و کوچکترین اجزا و ابزار در صنعت ساخت و ساز پروژه های بزرگ و با کیفیتی را اجرا و ایجاد نماید.

شرکت کلوک مجموعه ای پرتلاش با پشتکار فراوان و متعهد نسبت به کارفرمایان و صاحبان کار است که دست به هر سازه ای در صنعت بزند می تواند هیچ را به همه تبدیل کند. شرکت کلوک در طی مدتی که از تاسیس خود را پشت سرگذاشته است توانسته با تولید و ایجاد سازه های عظیم و خارق العاده در سطح بین المللی ، محبوبیت و شهرت زیادی در بین مهندسان معماری و عمران پیدا کند.

مجموعه ایستا سازان کلوک kelouk با در اختیار داشتن کارشناسان ، مشاوران و مهندسان خبره و کاردان و با یک مدیریت قدرتمند توانسته پله های ترقی و پیشرفت را با سرعت هرچه تمام تر طی کند و کارهای خود را به صورت بسیار سازماندهی شده پیش ببرد.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

کلوک سازنده برتر منطقه یک تهران

شرکت کلوک همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت حداکثری مشتریان خود بوده است. عمده فعالیت کلوک در بین مناطق 1 الی 3 شهر تهران می باشد. ساخت و اجرای ساختمان های مدرن ، مشارکت در ساخت و ساز تهران در مناطق شمالی شهر ، ساخت ویلای کلاسیک ، اجرای نماهای ترکیبی و کلاسیک از جمله فعالیت های کلوک به حساب می آید.

شرکت ساختمانی کلوک یکی از معتبرترین پیمانکار منطقه یک تهران به شمار می رود و از این جهت توانسته است تا پروژه های موفقی را به اجرا برساند.

شرکت-ساختمانی-کلوک

چرا شرکت کلوک ؟!

تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که برای ساخت ، سازه یا ساختمان خود نیاز به چه چیزهایی دارید؟ طبیعتا اولین جوابی که به ذهن شما خواهد رسید شرکتی ساختمانی برای تکمیل پروژه خود است. شرکتی که تمام ویژگی های مد نظر شما برای ساخت یک پروژه کامل را دارد. شرکتی که دارای سابقه کاری درخشانی باشد. شرکت ساختمانی کلوک میتواند بهترین گزینه برای رفع سردرگمی های شما برای انتخاب یک شرکت پیمانکاری باشد.

شرکت کلوک مجری انواع سازه های جهانی است که توانایی انجام پروژه های مختلف نمای کلاسیک ، مدرن ، ترکیبی و نیز طراحی های چند بعدی را دارا می باشد.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ، شرکت ساختمانی کلوک در زمینه های مختلف و متنوعی فعالیت دارند که اگر بخواهیم چند مورد از فعالیت های این شرکت قدرتمند را نام ببریم شامل موارد زیر می باشد:

شرکت-ساخت-و-ساز-کلوک

حفظ ایمنی و سلامت، رعایت حقوق شهروندی، اعتماد، همکاری، تعهد، انعطاف، مسئولیت پذیری، صداقت، ارتباط قوی و در نظر گرفتن سرمایه سرمایه گذاران و بسیاری از نقاط قوت، عملکرد اصولی و درست شرکت ساختمانی کلوک است که ارائه خدمات ارزشمند، رمز موفقیت و محبوبیت ما به حساب می آید.

سایر

مقالات کلوک
قرارداد-مدیریت-پیمان-ساخت-و-اجرا

مدیریت پیمان

مدیریت پیمان ساخت مدیریت پیمان نوعی قرارداد است که، با توجه به قوانین ذکر شده

شرایط-مشارکت-در-ساخت

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت مشارکت در ساخت در واقع نوعی قرارداد است که در حوزه پیمانکاری

تیغه-چینی-با-بلوک

تیغه چینی

تیغه چینی اگر دستی در ساخت‌ وساز داشته باشید که بدون شک با مفهوم تیغه

اجرای-سقف-وافل

پیمانکار سقف وافل

پیمانکار سقف وافل سقف وافل جزو سازه‌های ساختمانی نوظهوری است که برای ساخت‌وساز سقف‌هایی با

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button