فوم سقفی

جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فوم سقفی ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید-فوم-سقفی

یونولیت سقفی

فوم سقفی یا یونولیت سقفی محصولی است که با استفاده از پانل‌هایی از جنس فوم و ماده‌ای به نام پلی استایرن اکسترود به تولید می‌رسد، این محصول در ساختمان سازی برای افزایش مقاومت سازه به خصوص سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت خرید یونولیت سقفی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک
فوم-سقفی-قیمت-روز
قیمت-یونولیت-سقفی-نسوز

ویژگی یونولیت سقفی

تیرچه فوم سقف به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بین انبوه سازان و مهندسین ساختمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت یونولیت سقفی بسیار مناسب است و این ویژگی در کنار سبک بودن و مقاومت بالا باعث شده است که مهندسان و انبوه سازان انواع فوم سقفی را به عنوان اولین انتخاب خود در جهت تکمیل پروژه مد نظر قرار دهند. فوم سقف به طور کلی در دو نوع (قابل اشتعال) و (غیر قابل اشتعال) در بازار موجود است.

بلوک های سیمانی که در ساختمان سازی کاربرد دارند به طور معمول دارای وزنی معادل ۱۵ کیلوگرم هستند. اما وزن آکاسیو به شدت کمتر است که این امر باعث می شود ایمنی ساختمان تا میزان قابل توجهی افزایش یابد. فوم سقف سبک در واقع می تواند در بلند مدت طول عمر مفید ساختمان را نیز افزایش دهد.

میزان تراکم یونولیت یکی از مهمترین عوامل مقاومت فوم های سقفی در برابر حرارت است. تیرچه فوم سقف ها به طور معمول تمام قسمت های بدنه شان به پوششی نسوز آغشته است. این پوشش باعث می شود که بلوکه آکاسیوی که در سقف خانه شما به کار رفته است تا بیست دقیق در مقابل حرارت مقاومت داشته باشند.

یونولیت سقفی استاندارد

با توجه به قوانین و استانداردهای موجود در زمینه مصالح ساختمان فقط استفاده از انواع یونولیت سقفی کندسوز شده مجاز است. دقت داشته باشید مواد اولیه پودر پلی استایرن منبسط شده محصول کارخانجات پتروشیمی می باشد و باید از نوع کندسوز باشند تا شرکت تولید کننده آکاسیو بتواند محصول را مطابق با استانداردهای لازم تولید کند.
پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید از برخورد حرارت با بلوکه های سقفی محافظت کنید حتما زیر سقف را با استفاده از یک پوشش مناسب ایمن کنید. این پوشش را با دقت بسیار به تیرچه ها و تیرها متصل کنید زیرا این مسئله تاثیر زیادی در افزایش ایمنی ساختمان شما خواهد داشت. شما در حین این کار باید محاسبه فوم سقف را به طور دقیق انجام دهید تا در نهایت بتوانید پوششی مناسب را برای سقف تان تهیه کنید.

لیست محصولات

برای دریافت فایل PDF محصولات کلوک ، بر روی دکمه “دانلود لیست محصولات” کلیک کنید.

محصولات-کلوک

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

فوم سقفی قیمت روز

قیمت روز فوم سقفی با توجه به ابعاد، نوع برش، کارخانه تولید کننده، دانسیته و وزن قابل اندازه گیری می باشد. به طور معمول هر متر مکعب فوم وزنی بین 7 الی 8 کیلوگرم را دارا است. رنگ فوم سفید است و در دو نوع برش آماده و سفارشی به فروش می‌رسد، برای خرید بهترین فوم و اطلاع از قیمت فوم سقفی ۲۰سانتی ، فوم سقفی ۲۵ و 50 ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

قیمت یونولیت سقفی در تهران

قیمت فوم سقف برای خیلی از انبوه سازان و مهندسان دارای اهمیت ویژه ای است زیرا این محصول در پروژه های ساختمانی کاربردهای ویژه دارد. مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت عبارتند از:

  • قیمت مواد اولیه
  • قیمت مواد خام
  • قیمت مواد خام بسته شده
  • برای تولید یونولیت های سقفی
  • هزینه خط تولید
  • دستمزد پرسنل
  • هزینه های انبار و ذخیره یونولیت ها
  • هزینه های حمل و نقل تا محل مشتری

خرید فوم سقفی

از یونولیت های سقفی در سقف و کف ساختمان ها استفاده می کنند تا به عنوان یک عایق حرارتی عمل کنند. امروزه سبک سازی ساختمان و سازه ها اهمیت زیادی دارد از طرفی صرفه جویی در مصرف انرژی نیز بسیار اهمیت دارد. استفاده از فوم ها و یونولیت های سقفی و دیواری در ساختمان ها هم باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود و هم وزن کلی سازه را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین میزان مصرف بتن و تیرچه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

روش نصب و استفاده از این محصولات باید به درستی انجام بگیرد. وزن سبک فوم حمل و نقل و نصب را راحت و آسان نموده است. باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود، اگر آتش سوزی اتفاق بیوفتد دود نمی کند و هنگام نصب ضایعاتی تولید نمی کند. به علت سبک بودن خسارتهای ناشی از زمین لرزه را به حداقل می رساند و مزیت های بسیار دیگر که استفاده از آن را توجیه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید یونولیت سقفی با کارشناسان شرکت کلوک تماس بگیرید.

یونولیت-سقفی
فوم-سقفی-۲۵

قیمت فوم سقفی ۲۰سانتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها و قیمت یونولیت سقفی نسوز ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عبارات مرتبط

قیمت یونولیت سقفی 25یونولیت سقفی عرض 50

قیمت فوم سقفی ۱۰ سانتییونولیت سقفی قیمت روز

مطالب مرتبط

قالب بتن پلاستیکیقالب وافلمجری سقف یوبوتتیغه چینیتورم ملکمشارکت در ساخت

سایر

مقالات کلوک
اجرای-اسکلت-بتنی-وافل

اسکلت بتنی وافل

اسکلت بتنی وافل پیش از ورود به مبحث اسکلت بتنی وافل بد نیست بدانید که

مجری-سفت-کاری

پیمانکار سفت کاری

سفت کاری ساختمان برای احداث یک ساختمان مراحل و قسمت های مختلفی وجود دارد. اولین

اسکلت-بتنی-متری-چند

هزینه ساخت اسکلت بتنی

هزینه اسکلت بتنی فوندانسیون، سقف، مقدار میلگرد مصرف‌شده را باید جزو فاکتورهایی بدانیم که تأثیر

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button