هزینه اسکلت بتنی

فوندانسیون، سقف، مقدار میلگرد مصرف‌شده را باید جزو فاکتورهایی بدانیم که تأثیر قابل‌توجهی بر هزینه ساخت اسکلت بتنی می‌گذارند و درواقع می‌توان آن را از عوامل تعیین‌کننده هزینه اسکلت بتنی محسوب کرد. فوندانسیون ساخته‌شده با بتن را به‌جرئت می‌توان جزو بهترین فوندانسیون های ساختمانی دانست زیرا بتن درواقع نوعی سنگ مصنوعی قوی و بسیار مقاوم است؛ البته در مورد فوندانسیون های به‌کاررفته در اجرای اسکلت بتنی باید توجه داشت که آن‌ها را به‌صورت مسلح می‌سازند که ترکیبی از میلگرد و بتن است.

ناگفته نماند که در برخی از موارد در اسکلت بتنی از فونداسیون معمولی نیز استفاده می‌شود. اگرچه اسکلت بتنی ساخته‌شده با فوندانسیون معمولی ارزان‌تر از نوع مسلح آن از آب درمی‌آید اما استحکام بالا و مقاوم بودن فوندانسیون مسلح در برابر زلزله باعث شده که غالب مردم تمایل بیشتری به استفاده از اسکلت بتنی با فوندانسیون مسلح داشته باشند.

قیمت اسکلت بتنی به عوامل دیگری از جمله نوسانات قیمت میلگرد و مصالح نیز وابسته است. اما بطور کلی هزینه هر متر مربع اسکلت بتنی در مقایسه با مدل فلزی کمتر می باشد. با توجه به استحکام ، شرایط جغرافیا و آب و هوایی و همینطور قیمت مناسب تر ، امروزه شاهد استفاده از سازه های بتنی بصورت گسترده می باشیم.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

هزینه ساخت اسکلت بتنی و عوامل مؤثر بر آن

با توجه به این‌که هزینه ساخت اسکلت بتنی در مقایسه با نوع فلزی آن اقتصادی و حتی ارزان‌تر از آب درمی‌آید پس بر آن شده‌ایم تا در این مقاله بررسی دقیقی در خصوص هزینه اجرای اسکلت بتنی داشته باشیم. لازم به ذکر است که با توجه به تورم حاکم بر جامعه در کوتاه‌مدت شاهد تغییرات قیمت در حوزه‌های مختلف هستیم که در این میان هزینه اسکلت بتنی ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نیست.

با این حساب آنچه در این مقاله در مورد قیمت هر متر اسکلت بتنی بیان می‌شود درواقع یک برآورد نسبی از مخارج پیش رو است؛ مهم‌ترین مزیت آگاهی از قیمت اسکلت بتنی با مصالح حتی به‌طور نسبی، این است که برای اجرای این‌گونه اسکلت آسان‌تر می‌توانید یک شرکت خدماتی مناسب و درست‌وحسابی را پیدا کنید. در ادامه قصد داریم عوامل مؤثر بر هزینه و اجرای اسکلت را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه-ساخت-اسکلت-بتنی

قیمت اسکلت بتنی با مصالح

پیش از ورود به مبحث قیمت سقف اسکلت بتنی بد نیست تأکیدی بر اهمیت سقف‌ها داشته باشیم؛ چراکه آن‌ها جزو مهم‌ترین قسمت‌های سازه بتنی محسوب می‌شوند؛ البته سقفی که در ساخت اسکلت بتنی به کار می‌رود انواع مختلفی دارد که دو نوع رایج آن شامل سقف تیرچه بلوک و سقف دال بتنی است. نوع سقف انتخابی می‌تواند قیمت اسکلت بتنی ساختمان را دستخوش تغییر کند.

بگذارید این‌طور بگوییم که ساخت سقف دال بتنی زمان‌بر بوده و از سوی دیگر ساخت و قالب‌بندی‌اش نیازمند مصالحی با چگالی بالا است؛ درنتیجه منجر به افزایش مخارج و هزینه اسکلت بتنی ساختمان می‌شود. می بنیید که چنین امری ازنظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه نیست مخصوصاً اگر قصد ساخت‌وساز در مقیاس وسیع را داشته باشید. از آن‌سو سقف تیرچه‌بلوک با مصرف مصالح کمتر و با سرعت بیشتری ساخته می‌شود که همین دو فاکتور موجب افزایش به‌کارگیری چنین سقفی در اسکلت بتنی ساختمان‌ها شده است.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

مقدار میلگرد مصرفی در اسکلت بتنی و تأثیر آن بر قیمت اجرای اسکلت بتنی

همان‌طور که اشاره شد وقتی پای قیمت و هزینه اسکلت بتنی یک طبقه و همچنین هزینه اسکلت بتنی دوبلکس به میان می‌آید باید به مقدار میلگرد مصرفی در اسکلت بتنی یا همان آرماتور نیز توجه داشته باشید؛ چراکه در کنار فونداسیون و سقف جزو عوامل تعیین‌کننده قیمت است. اگر می‌خواهید کمی از اعداد و ارقام مقدار میلگرد موردنیاز برای اسکلت بتنی بدانید باید بگوییم که در یک سازه بتنی در هر مترمربع از زیربنا چیزی حدود 43 تا 53 کیلوگرم آرماتور ممکن است به کار برود.

از آن‌سو وزن آرماتور در هر مترمربع از فوندانسیون مقادیری مابین 9 الی 18 کیلوگرم است. در خصوص مقدار میلگرد مصرفی در سقف اسکلت بتنی هم با احتساب هر مترمربع به 20 الی 25 کیلوگرم آرماتور تیرچه نیاز خواهید داشت. می‌بینید که مقدار میلگرد مصرفی در اسکلت بتنی چگونه می‌تواند بر قیمت آن اثر بگذارد؛ بنابراین برای برآورد قیمت اسکلت بتنی ساختمان لازم است که تمام موارد ذکرشده را در نظر داشته باشید.

هزینه-اسکلت-بتنی

اسکلت بتنی متری چند

وقتی درباره اینکه اسکلت بتنی متری چند است صحبت می‌کنیم درواقع منظورمان این است که در هنگام ساخت‌وساز برای هر مترمربع به چه مقدار از مصالح نیاز داریم و به این صورت است که می‌توانیم میانگینی از قیمت مصالحی همچون میلگرد، تیرآهن و غیره را به دست بیاوریم؛ در این خصوص باید توجه داشت که محاسبه هزینه نامبرده شده امری است که باید توسط مهندس و فرد اجراکننده پروژه انجام شود. با این حساب اگر می‌خواهید از هزینه ساخت اسکلت بتنی آگاه شوید لازم است که جناب مهندس میزان مصالح مورد احتیاج را با نگاهی به نقشه‌های اجرایی تخمین بزند. لازم به توضیح است که در کنار تهیه مصالح یک سری امور دیگری نیز وجود دارند که اجرای آن‌ها نیازمند پرداخت هزینه‌های قابل‌توجهی است؛ و با توجه به آن‌ها می‌توانید از هزینه اسکلت بتنی یک طبقه و قیمت اسکلت بتنی دوبلکس مطلع شوید.

همان‌طور که گفته شد قیمت هر متر مربع اسکلت بتنی با توجه به مصالح نام آشنایی همچون بتن، میلگرد و آهن محاسبه می‌شود؛ به‌ویژه این‌که وزن آهن‌آلات به‌کاررفته در پروژه تأثیر چشمگیری بر هزینه ساخت اسکلت بتنی می‌گذارد؛ اما در این فرآیند مخارج دیگری نیز باید بپردازید. ازجمله مواردی که در زمان ساختمان‌سازی و مخصوصاً اجرای پروژه اسکلت خرج روی دستتان می‌گذارند شامل عملیات خاکی (دستی و ماشینی)، گودبرداری، اجرای سازه نگهبان، عملیات بنایی با سنگ، قالب‌بندی (چوبی و فلزی)، آرماتوربندی فوندانسیون، بتن‌ریزی فوندانسیون، اجرای سازه فلزی (همان جوش‌کاری اسکلت)، قالب‌بندی طبقات، مسائل مرتبط با کارهای فولادی (سبک و سنگین)، تیغه چینی ، اجرای سقف وافل ، عایق‌کاری (رطوبتی و حرارتی) و غیره است.

دستمزد اجرای اسکلت بتنی

اگر برای ساختمانتان دست روی اسکلت بتنی گذاشته‌اید و آن را بر نوع فلزی این اسکلت ها ترجیح می‌دهید باید بدانید که از کندن پی ساختمان گرفته تا نازک کاری آن نیازمند پرداخت مخارجی است که ازقضا روی قیمت اجرای اسکلت بتنی نیز اثر می‌گذارد. در خصوص قیمت دستمزد اجرای اسکلت بتنی اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم کاملاً در گروی اوضاع‌و احوال اقتصادی و تورم حاکم بر آن است. با این‌حال با کمی جستجو در میان شرکت‌هایی که به اجرای اسکلت بتنی می‌پردازند می‌توان مجریانی را یافت که مقادیر کمتری را به‌عنوان هزینه و دستمزد اجرای اسکلت بتنی دریافت می‌کنند و از آن‌سو نیز کیفیت کار ارائه‌شده نیز کاملاً محفوظ می‌ماند.

شرکت کلوک با 20 سال تجربه ارزشمند و داشتن کادری مجرب ، در زمینه اجرای انواع اسکلت های بتنی و فلزی خدمات متنوعی را ارائه میکند. از دیگر خدمات کلوک می توان به مشارکت در ساخت و ساز ، طراحی و اجرای انواع نمای مدرن و کلاسیک ، مدیریت پیمان و ساخت انواع ویلا در نقاط مختلف کشور اشاره کرد. جهت همکاری ، مشاوره و اطلاع از قیمت تمام شده ساختمان اسکلت بتنی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلوک ارائه دهنده مناسب ترین قیمت اسکلت بتنی

شرکت ساختمانی کلوک با اجرای پروژه های گوناگون ساختمانی ، انواع سازه های اسکلت بتنی و پیمانکاری ساخت و ساز ، این آمادگی را دارد تا انواع سازه های بتنی را اجرا نماید. شما می توانید بهترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت اسکلت بتنی را از کلوک درخواست نمایید.

حفظ ایمنی و سلامت، رعایت حقوق شهروندی، اعتماد، همکاری، تعهد، انعطاف، مسئولیت پذیری، صداقت، ارتباط قوی و در نظر گرفتن سرمایه سرمایه گذاران و بسیاری از نقاط قوت،عملکرد اصولی و درست شرکت ساختمانی کلوک می باشد.

پرسش و پاسخ

فوندانسیون ، سقف ، مقدار میلگرد مصرف‌شده را باید جزو فاکتورهایی بدانیم که تأثیر قابل‌توجهی بر هزینه ساخت اسکلت بتنی می‌گذارند.

هزینه مناسب تر نسبت به اسکلت فلزی ، استحکام و مقاومت بسیار بالا ، افزایش طول عمر سازه ، اجرای راحت تر و هزینه نگهداری کمتر از جمله مزایای اسکلت های بتنی به حساب می آید.

شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و کادری مجرب ، آماده پذیرش پروژه های کارفرمایان گرامی می باشد. حفظ ایمنی و سلامت، رعایت حقوق شهروندی، اعتماد، همکاری و تعهد از جمله نکات عملکرد کلوک می باشد.

سایر

مقالات کلوک
هزینه-ساخت-ویلا-در-شمال

ساخت ویلا در شمال

ساخت ویلا در شمال این روزها برخورداری از امکان ساخت ویلا در شمال مزیت بزرگی

شرایط-مشارکت-در-ساخت

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت مشارکت در ساخت در واقع نوعی قرارداد است که در حوزه پیمانکاری

آلاچیق-تراس

تراس گاردن

تراس گاردن تراس گاردن یا همان تراس سبز که به آن بالکن سبز نیز گفته

اجرای-سقف-وافل

پیمانکار سقف وافل

پیمانکار سقف وافل سقف وافل جزو سازه‌های ساختمانی نوظهوری است که برای ساخت‌وساز سقف‌هایی با

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button