قالب بتن پلاستیکی

جهت خرید و اطلاع از قیمت روز قالب بتن پلاستیکی و قالب پلیمری ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قالب-بتن-پلاستیکی-سقفی

قالب پلیمری

قالب بتن پلاستیکی که بدنه اصلی آن برخلاف سایر قالب های بتنی از جنس پلیمر فشرده می باشد. امروزه به دایل خواص فراوان جایگزین قالب های فلزی شده است. قالب پلیمری دارای کاربردهای گوناگونی می باشد که از محبوب ترین و پر استفاده ترین آن ها در عرصه ساخت و ساز می توان به قالب پلاستیکی دیوار ، قالب پلاستیکی ستون بتنی و قالب پلاستیکی سقف اشاره کرد.

قالب پلاستیکی پلیمری بتن، یک نوع قالب است که از مواد پلیمری ساخته شده و برای ریختن بتن در ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف استفاده می‌شود. این قالب ها عموماً برای ساخت دیوارها، ستون ها، پل ها، پله ها و سایر اجزای سازه ای استفاده می شوند. هدف از استفاده از قالب‌های پلاستیکی پلیمری بتن، تشکیل بتن در شکل های متنوع می‌باشد. مزیت استفاده از قالب پلاستیکی بتن ، سبب می‌شود بتن با کیفیت به شکل مطلوب با سرعت و دقت بیشتر در سازه های بتنی ایجاد گردد.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک
قالب-بتن-پلاستیکی-کف

مزایای قالب پلیمری

قالب بتن پلاستیکی به دلیل استفاده از مواد پلیمری دارای وزن بسیار کمتری به قالب های فلزی می باشد در قالب های فلزی معمولاً هر متر مربع قالب فلزی ۴۰ کیلوگرم می باشد ولی در این قالب ها وزن هر متر مربع قالب بین ۱۰ تا ۱۶ کیلوگرم می باشد.

در این نوع از قالب ها به دلیل استفاده از مواد پلیمری باعث شده چسبندگی نسبت به بتن بسیار کم باشد به همین دلیل در هنگام استفاده به راحتی از بتن جدا شده و نیازی به روغن کاری ندارد ولی در عین حال جهت آسودگی خیال می توان از روغنهای پای آب مانند آب صابون تراشکاری به وسیله اسپری بر روی آنها باشید تابه بتن نچسبند.

قالب پلاستیکی بتن به دلیل وزن پایین به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد و میتوان تعداد زیادی را در یک خودرو جا داد همچنین جابجایی بین طبقات برای کارگر بسیار آسان تر نسبت به قالب فلزی می باشد.

مهم ترین مزایای قالب بتن پلاستیکی وزن سبک این قالب است. چرا که وزن و سبکی یکی از پر اهمیت ترین فاکتور در امر ساختمان سازی بوده. چرا که هرچه وزن سبک تر باشه سازه سبکتر بوده و اجرای ان راحت تر است. همین مسئله باعث محبوبیت بیش از پیش قالب های بتن پلاستیکی می شود.

قابلیت استفاده از آن در مناطق سردسیر و با شرایط جوی و آب و هوایی سرد و خشک زیرا قالب های پلاستیکی از نفوذ و انتقال سرما به سازه های بتنی جلوگیری می کنند و مانع از سردی و یخ زدگی بتن ها می شوند.

همینطور پس از باز کردن قالب ها فاقد نیاز به تمیز کردن می باشند.

انواع قالب بتن پلاستیکی سقفی

قالب پلیمری معمولاً در دو سبک عرضه می شود. سبک اول شامل ستون های مستطیلی و مربع است که از نظر عرض متفاوت هستند و سبک دوم آن نیز مشهور به قالب کنج است که به طور کلی با سایز کوچک عرضه می شود و برای قالب بندی نقاط باریک ساختمان استفاده می شود و سرعت اجرا را بیشتر می کند.

نوعی قالب مودلار پلیمری وجود دارد که با ابعاد ثابت 50 در 100 تولید می شود و مشهور به قالب لبه 5 است و جایگزین برای سقف وافل است. این قالب ها وزن کمی دارند و از نظر مقاومت در شرایط خوبی قرار گرفته اند. به طور کلی قالب های مدولار جایگزین خوبی برای پلای وود ها هستند چون مشکل پوسیدگی تخته های چند لایه را ندارند و از نظر اقتصادی نیز به صرفه هستند. این قالب ها نیاز به روغن کاری ندارند.

قالب پلاستیکی بتن دیوار

از جمله قالب های رایج موجود در بازار امروزی می باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای قالب های فلزی در بتن ریزی ها، به خصوص بتن دیوار می باشد.

قالب پلاستیکی سقف

قالب هایی مناسب و کاربردی در ساخت سقف ها می باشند که از لحاظ ایمنی و اقتصادی بسیار مناسب می باشند.

قالب پلاستیکی ستون بتنی

قالب هایی برای ساخت ستون ها می باشند. قالب هایی که علاوه بر افزایش روند ساخت و ساز از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.

لیست محصولات

برای دریافت فایل PDF محصولات کلوک ، بر روی دکمه “دانلود لیست محصولات” کلیک کنید.

محصولات-کلوک

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

قالب بندی کنج دیوار با قالب پلیمری بتن

برای اجرای قالب بندی در قسمت گوشه با همان کنج دیوار از دو پنل کنج خارجی و داخلی بهره می بریم. کنج خارجی برای قسمت خارجی و کنج داخلی قسمت داخلی را پوشش می دهد. در حاشیه کنج ها از پنل در اندازه کوچک بهره می بریم تا با قالب روبروی آن متناسب باشد و این امکان باشد که بولت ها را رها نمود. در این جا انواع حالت هایی که امکان دارد قالب بندی دیوار را انجام داد بررسی می کنیم با توجه به پهنای دیوار که از 10 سانتی متر شروع می شود این امکان میسر است که از قالب های متنوعی بهره ببریم. برای قالب کنج دیوار از دو پنل کنج داخلی و خارجی بهره می برند.

قالب پلیمری سقف

این قالب‌ها برای ساخت سقف‌های بتنی استفاده می‌شود و از نظر ایمنی بسیار عالی است و گزینه مناسبی برای یونولیت سقفی به شمار می‌آید.

پلیمر مصرفی قالب پلاستیکی بتن سقف

در واقع ویژگی های اصلی پلیمر و ملاک هایی مانند کمیاب بودن آن ، وارداتی و یا تولید داخلی بودن آن در قیمت گذاری نقش دارد. تفاوت عمده پلیمر سیاه رنگ و سفید رنگ در انعطاف آن می باشد که پلیمر سفید رنگ انعطاف بالاتری دارد. استفاده از مواد سفید در تولید قالب بتن های پلاستیکی سبب می شود تا طول عمر قالب ها افزایش پیدا کرده و در مقابل ضربات چکش مقاوم تر باشد.

قالب-پلیمری-بتن

قیمت قالب پلیمری بتن

قیمت قالب های پلاستیکی پلیمری بتن، در مقایسه با قالب های سنتی و قدیمی گران تر می‌باشد، اما در مقایسه با قالب فلزی، ارزانتر است. ولی قالب های بتن پلاستیکی خود نیز بسته به مواد بکار رقته در تولید انها دارای قیمت های گوناگونی می باشند که قالب های تولید شده با پلیاتیلن ارزان ترین و قالب های تولید شده با مواد (ABS) گران ترین انها می باشد البته قالب بتن پلیاتیلن با مواد بازیافتی نیز تولید می شود که ارزان ترین و ضعیف ترین نوع قالب پلیمری بتن می باشد.
قالب پلیمری نوعی قالب از جنس پلاستیک است که در عین سبک بودن مقاومت بالایی دارد. نام دیگری که برای این قالب ها در نظر گرفته می شود ABS است. این محصول در برابر ضربه تحمل بالایی دارد.قیمت گذاری قالب های پلیمری به عوامل گسترده ای مثل پلیمر استفاده شده ، سایز قالب ها ، کیفیت و نوع رنگ پلیمر و دقت ساخت پنل بستگی خواهد داشت.

خرید قالب بتن پلاستیکی کف

برای اطلاع از قیمت قالب بتن پلاستیکی و خرید این محصول ، با کارشناسان کلوک تماس بگیرید.

قالب-پلیمری-سقف

سایر

مقالات کلوک
شرایط-مشارکت-در-ساخت

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت مشارکت در ساخت در واقع نوعی قرارداد است که در حوزه پیمانکاری

اجرای-نمای-خشک-سرامیک

نمای خشک

نمای خشک ساختمان این سوال ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود که نمای

اجرای-روف-گاردن

مجری روف گاردن

مجری روف گاردن در دنیای مدرن امروز فضای سبز و باز در خانه ها کم

نمودار-تورم-ملک

تورم ملک

تورم ملک تورم ملک واژه ایست که امروزه بسیار به گوش میخورد. به همین دلیل

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button