پیمانکار منطقه یک تهران

در مقاله پیش رو قصد داریم تا به طور کامل به موضوع پیمانکار منطقه یک تهران بپردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بیش تر با آن آشنا شوید. همچنین قصد داریم تا محله های منطقه ۱ و مکان هایی که بیش تر در آن ها ساخت و ساز انجام می شود را معرفی کرده و ببینیم آپارتمان های منطقه چه ویژگی هایی دارند.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

آپارتمان های منطقه یک

برای خرید خانه باید در ابتدا به میزان بودجه خود دقت کنید و با توجه به آن منطقه متناسب با سلیقه خود را انتخاب نمایید. جدا از این موضوع باید به آینده ملک در هر منطقه نیز توجه داشته باشید و معیار های مختلفی را در این زمینه مورد توجه قرار دهیم. از معیار ها و عواملی که برای خرید خانه باید در نظر گرفت می ‌توان به امکانات رفاهی آن منطقه، قیمت، وجود وسایل حمل و نقل عمومی، امکانات آپارتمان مورد نظر و جو حاکم بر منطقه اشاره کرد. هیچ کس تمایل به این موضوع ندارد که در منطقه ای سرمایه گذاری کند که امکانات رفاهی زندگی در آن وجود نداشته باشد و با مشکلات زیادی مانند امنیت منطقه و مشکلات آب و برق رو به رو باشد. توجه داشته باشید که شناخت منطقه ‌یک تهران به افراد کمک می ‌کند تا در انتخاب خود دقت بیش تری داشته باشند.

یکی از گران ترین مناطق جهت خرید خانه، منطقه یک تهران می باشد. اغلب متراژ خانه های پیشنهادی در این منطقه بالا است و اخیراً ساخت و ساز زیادی در آن صورت می ‌گیرد. در نتیجه خانه های نوسازی در این منطقه ساخته می ‌شود و به فروش می ‌رسد. با توجه به شاخص قیمت خانه در منطقه یک، آپارتمان های این منطقه امکانات بسیار مناسبی نسبت به قیمتشان دارند و این موضوع موجب شده تا خرید خانه در این منطقه گزینه بسیار مناسبی به نظر بیاید. اکثر خانه هایی که در این منطقه هستند متراژ بالا تر از ۸۵ متر دارند که این موضوع رشد اقتصادی را در این منطقه افزایش داده است.از محله های قدیمی و معروف این منطقه می ‌توان به ازگل، تجریش، جماران، اوین، سوهانک، قیطریه، نیاوران و غیره اشاره کرد. این محله ها جزو برترین منطقه قابل توجه برای سکونت شهری و ییلاقی هستند که علت این امر دارا بودن امکانات شهری بسیار مناسب است.

افزایش ساخت و ساز در این مناطق به علت وجود مکان های تفریحی، توسعه خط مترو تا تجریش و مراکز خرید افزایش یافته و موجب شده تا افراد زیادی در این منطقه اقدام به خرید آپارتمان کنند. البته بسیاری از دسترسی های محلی به وسیله افراد ساکن در این منطقه شناسایی شده و ترافیک در کوچه های باریک منطقه یکی از معضلات شهرداری محسوب می شود. توسعه خط ۲ مترو در این منطقه موجب بهبود رفت و آمد شده است. امروزه ایستگاه‌ های صدر، تجریش، نو بنیاد و قیطریه برای اهالی منطقه یک استان تهران قابل دسترسی هستند و تردد به این مناطق را برای افراد آسان می ‌کنند. می ‌توان گفت که امکانات درمانی و بهداشتی این منطقه برای ساکنین فراهم شده است که برای نمونه می ‌توان به بیمارستان مسیح دانشوری، بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان قلب جماران، محک و غیره اشاره کرد.

پیمانکار-منطقه-یک-تهران

نکات خرید خانه و آپارتمان

قبل از این که اقدام به خرید خانه کنید احتیاج دارید تا از شرایط محله آن به صورت کامل آگاه باشید. در منطقه یک تهران با توجه به این که ساخت و ساز واحد های آپارتمانی شیک افزایش یافته است؛ پیشرفت آن به طرز قابل توجهی چشم گیر بوده است. مراکز خرید و فروشگاه های بسیار بزرگی در این منطقه تاسیس شده که به جذابیت آن افزوده است. همچنین مرکز های ورزشی زیادی در منطقه یک تهران موجود است که امکانات ورزشی متنوع تری را نسبت به سایر مناطق ارائه می دهد. بیش تر معاملات ملکی در ماه های اخیر مربوط به خانه های بالای ۸۵ متر مربع بوده است. تعداد این معاملات در ۶ ماه گذشته برای خانه هایی که متراژ زیر ۸۵ متر مربع دارند؛ ۵۰۰ معامله بوده اما برای خانه های بالای ۸۵ متر به حدود دو هزار معامله می رسد. رشد قیمت در سال های های گذشته ملک های منطقه یک و البته دیگر منطقه های تهران را در بر گرفته است و همه خانه ها رقمی در حدود ۶ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.

با این حال افرادی که تمایل به خرید خانه در منطقه یک را دارند می توانند معیار های مختلفی را در نظر بگیرند. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که درخواست خرید خانه در این منطقه نسبت به سایر منطقه ها بالا تر بوده است. بیش ترین پیشنهاد ها بعد از خرید ملک نوساز در منطقه یک به خرید از ساختمان و بافت قدیمی می رسد. ساخت و ساز این ملک های قدیمی به نوعی سرمایه ‌گذاری کلان محسوب می شود. با توجه به رشد تقاضای خرید در منطقه یک، ساخت و ساز، بهترین پیشنهاد برای ساکنان بافت‌ های قدیمی است. به این علت که با مشارکت در ساخت ملک مسکونی خود بهتر شده و در ضمن با کمی هزینه می‌ توان در یک ملک نوساز زندگی کرد.

بررسی منطقه یک تهران

منطقه شمال تهران و به صورت اخص منطقه یک از شمال به رشته کوه البرز، از جنوب به بزرگ راه های شهید چمران و آیت الله صدر، از غرب به رودخانه درکه و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می ‌گردد. شهرداری منطقه یک استان تهران ۱۰ ناحیه و ۲۶ محله شهری دارد. مساحت این منطقه ۴۶ کیلومتر مربع و جمعیت آن طبق سر شماری سال ۸۵، ۳۸۰ هزار نفر بوده است. منطقه ۱ بهترین منطقه شهر تهران بوده و کوهستانی است. همچنین پیمانکار منطقه 1 نیز بهترین پیمانکار محسوب می شود. این منطقه باغ‌ های فراوان، دره ها، رودخانه ها، دو گسل مهم شهر تهران و مسیل ها را دارد. همچنین می توان گفت که این منطقه مهم ترین قطب گردش گری، تاریخی، طبیعی و اجتماعی تهران بوده و مطلوبیت آب و هوایی خوبی دارد.

از مزیت های منطقه یک استان تهران می ‌شود به استقرار بازار تجریش، وجود زیارت گاه‌ های بسیار مهم مانند امام زاده قاسم، امامزاده صالح و امامزاده علی اکبر، استقرار سازمان های جهانی، سفارت خانه ها و مراکز آموزش عالی و موسسات درمانی اشاره کرد. همچنین امکانات تفریحی و مراکز جذب گردش گر این منطقه بسیار خوب است که می ‌توان برای نمونه به درکه، دربند، اوین درکه، پارک های جمشیدی، قیطریه، توچال و غیره اشاره کرد. مستقر شدن این منطقه در دامنه رشته کوه های البرز و موقعیت ممتاز آن در برخورداری از امکان افزایش جذابیت ها، ارتفاعات، توسعه ورزش‌ هایی مربوط به کوه مثل سنگ نوردی، پرواز با کایت، ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی فوق ‌العاده مانند استخر های رو باز زمستانی و تابستانی، تسهیلات، سرمایه‌ گذاری های اساسی در قالب هتل های کوهستانی و پارک‌ های کوهستانی و غیره از دیگر ویژگی های برتر آن می باشد.

به این منطقه می‌ توان باغ شهر نیز گفت. از مراکز فرهنگی بسیار مهم منطقه یک استان تهران نیز می ‌توان به فرهنگ سرای نیاوران، نگار خانه جماران، کاخ موزه سعد آباد، کاخ نیاوران، کاخ ملت، فرهنگ سرای ملل و امام زاده صالح تجریش اشاره کرد. منطقه یک تهران جز مطلوب ترین مناطق شهر محسوب می ‌شود که علت آن مزیت ‌های بسیار زیاد، دارا بودن منابع طبیعی، میراث تاریخی و فرهنگی می باشد.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

پیمانکار منطقه 1 تهران

پس از معرفی منطقه یک، نوبت به بررسی پیمانکار منطقه ۱ می ‌رسد. پیمانکاران ساختمان در منطقه یک وظایف زیادی را بر عهده دارند. پروژه هایی که بر عهده آنها گذاشته می ‌شوند؛ باید با برنامه‌ ریزی دقیق و جزئیات کامل بررسی شوند. یک پیمانکار در طول پروژه باید مطمئن شود که اقدامات مراحل انجام پروژه به صورت دقیق با برنامه‌ریزی ‌ها مطابقت دارد. همچنین مسئولینی که ناظر پروژه هستند در هر مرحله باید مقررات و قوانین را کنترل کرده و اطمینان حاصل کنند که از آن ها سرپیچی نمی شود. از وظایف دیگر پیمانکار منطقه یک تهران می توان به کنترل افرادی که در پروژه حضور دارند، تامین سلامت و ایمنی کارگران در پروژه، بررسی مجوز ها و اخذ همه آن ها، در میان گذاشتن نکات ریز و درشت و جزئیات پروژه با کار فرما پیش از عقد قرار داد پیمان کاری می باشد. از آن جایی که منطقه یک بهترین منطقه تهران محسوب می‌شود و ساختمان ها و اپارتمان های آن بسیار مدرن و ویژه هستند؛ پیمانکار آن ها باید بسیار در کار خود حرفه ای باشد.

پیمانکار منطقه یک موظف است پروژه پیمانکاری ساختمان را در مدت زمان مشخص شده تمام کند و باید فردی منضبط و مدیر با سابقه ای درخشان در حوزه تخصصی خود باشد. یک پیمانکار ساختمان منطقه ۱ باید تلاش خود را برای اجرای پروژه ها صرف کند و در حوزه باز سازی نیز تجربه داشته باشد. قرارداد پیمانکاران به طور کلی سه مرحله دارد: عقد قرارداد پیمانکاری ، شروع پروژه و مراحل انجام، اتمام پروژه و تحویل به کار فرما. در هر یک از این سه مرحله پیمانکار باید جزئیات بسیاری را رعایت کند. معمولاً پیمانکاران منطقه ۱ دارای تیم تخصصی، مهندسان با تجربه و تجهیزات مرتبط هستند. این پیمانکار ها می توانند پروژه را با حداکثر بهره ‌وری ارائه داده و هر کدام از بخش های کار را به یک گروه بسپارند.

پیمانکار-منطقه-1

بهترین پیمانکار منطقه یک

در مقاله پیش رو به طور کامل به معرفی ویژگی ‌های منطقه یک و همچنین پیمانکار منطقه یک تهران پرداختیم و آن ها را مورد بررسی قرار دادیم تا شما عزیزان بیش تر با آن ها آشنا شوید. حال قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین پیمانکاران این منطقه بپردازیم. شرکت ساختمانی کلوک با اجرای پروژه های متعدد در سطح این منطقه ، از خوشنام ترین پیمانکاران می باشد.

منطقه یک تهران جزو گران ترین مناطق می باشد. این منطقه یکی از قدیمی ترین نقاط تهران بوده که بافت قدیمی شهری خود را حفظ کرده است. خرید خانه در این منطقه رشد بسیاری داشته و تقاضا برای خرید آپارتمان در این منطقه بالا رفته است. بیش ترین معاملات خرید آپارتمان در منطقه ۱ مربوط به خانه هایی است که متراژی بین ۸۵ تا ۱۵۰ متر مربع دارند. شرایط جوی و بافت باغ شهری این منطقه موجب افزایش خرید آپارتمان در آن بوده است.

پرسش و پاسخ

از مزیت های منطقه یک می ‌شود به آب و هوای خوب نسبت به سایر نقاط شهر ، استقرار بازار تجریش ، استقرار سازمان های جهانی، سفارت خانه ها و مراکز آموزش عالی و موسسات درمانی اشاره کرد. همچنین امکانات تفریحی و مراکز جذب گردش گر این منطقه بسیار خوب است.

شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و کادری مجرب ، آماده پذیرش پروژه های کارفرمایان گرامی می باشد. حفظ ایمنی و سلامت، رعایت حقوق شهروندی، اعتماد، همکاری و تعهد از جمله نکات عملکرد کلوک می باشد.

سایر

مقالات کلوک
ویلای-دوبلکس-کلاسیک

ویلای کلاسیک

ویلای کلاسیک یکی از چشمنواز ترین مدل های طراحی و ساخت ویلا ، ویلای کلاسیک

اجرای-نمای-خشک-سرامیک

نمای خشک

نمای خشک ساختمان این سوال ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود که نمای

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button