سرمایه گذاری در ملک

بسیاری سرمایه گذاری در بخش ملک را بهترین نوع سرمایه گذاری میدانند. اما چرا سرمایه گذاری در ملک تا این اندازه توصیه میشود؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مفصلا به این مسئله بپردازیم.
سرمایه گذاری در بخش املاک به این معناست که فرد با خرید زمین، خانه، باغ و… امید به افزایش سرمایه و رسیدن به سود را دارد. این سود میتواند در مدت زمان کمی حاصل شود. البته در بیشتر موارد این مدل سرمایه گذاری را یک سرمایه گذاری دراز مدت میدانند.

انواع مختلف سرمایه گذاری در بخش ملک

سرمایه گذاری در ملک انواع مختلفی دارد. مشارکت در ساخت ، پیش خرید خانه، خرید خانه های نیازمند بازسازی، خرید خانه های کلنگی و ساخت و ساز روی زمین چنین خانه هایی و … از انواع مختلف سرمایه گذاری هستند.
بسته به بودجه و همینطور زمان و انرژی ای که بنا دارید به این کار اختصاص دهید هر یک از گزینه های بالا میتواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری باشند. در صورتی که وجه کافی برای سرمایه گذاری ملک را دارید به هیچ عنوان تعلل نکنید.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

بازار املاک

در صورتی که قصد دارید سرمایه گذاری در ملک را به عنوان یک شغل حرفه ای ببینید لازم است به فکر ساخت و ساز باشید. این کار میتواند به بزرگی ساخت یک پروژه بزرگ و یا به کوچکی بازسازی یک خانه قدیمی باشد.
بسیاری از تولید کنندگان داخلی دغدغه هایی مثل واردات کالایی مشابه با کالایی که آن ها تولید میکنند را دارند. در حالی که در بازار مسکن اساسا چنین دغدغه ای وجود ندارد. هیچ تاجری امکان وارد کردن مسکن از خارج از کشور را ندارد. این مسئله سبب شده است تا رقابت با محصولات خارجی در این بازار از بین برود و کار برای سرمایه گذاران در بازار مسکن ساده تر شود.
دلیل دیگری که سبب میشود تا بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در این بخش تمایل داشته باشند پر سود و کم ریسک بودن آن است. البته مواردی همچون صبر و آینده نگری از جمله ملزومات فعالیت اقتصادی در این زمینه هستند.

سرمایه-گذاری-در-ملک

فوت و فون سرمایه گذاری در ملک

همانند هر حوزه دیگری سرمایه گذاری در بخش املاک نیازمند دانش و تجربه است. در صورتی که بی گدار به آب بزنید امکان دارد سودتان به ضرر تبدیل شود. هرچند بازار مسکن یک بازار با ثبات است اما دقت داشته باشید که در چه بخشی اقدام به سرمایه گذاری میکنید.
گاه خرید زمین هایی که آینده خوبی دارند کلید رسیدن شما به سود کلان است. البته چنین سرمایه گذاری مستلزم صبر است. چرا که تا زمان رسیدن زمین ها به ارزش واقعی شان باید برای فروش ملک دست نگاه دارید.
یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در بازار ملک خرید خانه، مغازه و اجاره دادن آن است. هر چه ارزش ملک بالاتر باشد میزان اجاره دریافتی از آن بالاتر خواهد بود.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

نکات سرمایه گذاری در ملک

برای سرمایه گذاری در زمینه ملک لازم است ابتدا منابع مالی و حداکثر سرمایه ای را که برای حضور در این بازار نیاز دارید را مشخص کنید. همچنین باید بدانید که هدف نهایی شما از این سرمایه گذاری چیست؟ و میخواهید ملک تهیه شده ظرف چه مدت زمانی، چه مقدار سود برای شما به ارمغان بیاورد؟
پاسخ به این سوالات دید روشنی به شما برای شروع سرمایه گذاری خواهد داد. البته لازم نیست همه سرمایه تان برای ورود به این بازار نقد باشد.
یکی دیگر از نکات سرمایه گذاری در ملک مشخص نمودن این مسئله است که کدام حوزه را برای سرمایه گذاری ملک برگزیده اید. این شفاف سازی چراغ راهی برای ادامه مسیر خواهد بود.
برای سرمایه گذاری لازم است ابتدا به تحقیق و بررسی بپردازید و از عنصر هوش و آینده نگری نیز بهره ببرید. مواردی که میتواند سبب امتیاز یک ملک گردد و شما را به سود بیشتری برساند بررسی کنید. همچنین در تهیه زمین اگر سرمایه کافی برای تهیه زمین های گران قیمت را ندارید به سراغ خرید زمین های خوش آتیه بروید.
پیش از سرمایه گذاری در ملک از کسانی که سرمایه گذاری موفقی را در این زمینه تجربه کرده اند نظر بخواهید و با افراد مطلع مشورت کنید. بدون تحقیق و بررسی اقدام به سرمایه گذاری نکنید. مهارت و دانش کافی برای سرمایه گذاری را میتوان به سادگی آموخت اما رسیدن به تجربه مستلزم صرف زمان است.

مزایای-سرمایه-گذاری-در-ملک

مزایای سرمایه گذاری در ملک

هرچند برای سرمایه گذاری های کلان در زمینه ملک نیاز به نقدینگی بالایی دارد اما حتی با داشتن پول یک آپارتمان و یا یک زمین میتوانید فعالیت خود را آغاز نمایید. مزیت دیگری که این نوع سرمایه گذاری دارد کم ریسک بودن آن است. به این معنی که هیچگاه از ارزش ملک کاسته نمیشود و احتمال ضرر و زیان دیدن سرمایه گذار نزدیک به صفر است. البته باید از خرید و سرمایه گذاری روی ملک هایی که خوش آتیه نیستند و به اصطلاح صاحب اول و آخر آن ها یک نفر است خودداری نمایید.
از دیگر مزایای سرمایه گذاری در ملک میتوان به تنوع رسیدن به سود اشاره نمود. بازسازی ملک و تغییر کاربری دادن از دیگر مواردی هستند که سرمایه گذاری در بازار مسکن را لذت بخش خواهند کرد. همچنین دست شما برای انتخاب حوزه های مختلف سرمایه گذاری روی ملک باز است. به طور کلی میتوان گفت ملک سرمایه قابل مشاهده ای است که هیچ گاه از ارزش آن کاسته نمیشود. چرا که همیشه نیاز به مسکن حتی در نسل های آینده وجود دارد.

نکات-سرمایه-گذاری-در-ملک

سایر

مقالات کلوک
نمودار-تورم-ملک

تورم ملک

تورم ملک تورم ملک واژه ایست که امروزه بسیار به گوش میخورد. به همین دلیل

قرارداد-مدیریت-پیمان-ساخت-و-اجرا

مدیریت پیمان

مدیریت پیمان ساخت مدیریت پیمان نوعی قرارداد است که، با توجه به قوانین ذکر شده

نکات-خرید-آپارتمان

خرید آپارتمان

خرید آپارتمان خرید آپارتمان مقوله ای است که افراد بسیاری در طول زندگی خود با

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button