پیش فروش آپارتمان در رشت

پیش فروش آپارتمان در شهر رشت راهی است که با استفاده از آن خانه دار شدن بسیار ساده تر و سریع تر قابل انجام است. پیش فروش ساختمان یکی از زیرمجموعه های خرید و فروش ملک است که امروزه در بسیاری از نقاط ایران جا افتاده است. در این روش خریدار وجه تعیین شده را به صورت مرحله به مرحله پرداخت میکند. و تا پایان فرآیند ساخت خانه برای استفاده و مالکیت آن صبر میکند.

مزایا پیش فروش در رشت

یکی از مزایای پیش خرید ملک امکان پرداخت هزینه آن در چند قسط است. از سوی دیگر پیش فروش آپارتمان رشت برای فروشنده نیز مفید است. زیرا کمبود نقدینگی در روند ساخت و ساز کمتر گریبان گیرش خواهد شد. در ازای پرداخت زودتر از موعد وجه و صبر خریدار در پیش فروش آپارتمان در رشت فروشنده موظف است بهای بسیار پایین تری را دریافت نماید. به همین دلیل پیش فروش یک روش مناسب برای تهیه خانه به صورت ارزان قیمت است. در حقیقت این کار را میتوان یک سرمایه گذاری بلند مدت با سوددهی مناسب دانست.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

شرایط پیش فروش آپارتمان در رشت

علیرغم مزایای ذکر شده خوب است بدانید یکی از چالش های بخش خرید و فروش ساختمان، پیش فروش ملک است. چرا که در این معامله اساسا هنوز بنایی وجود ندارد یا بنای موجود تا رسیدن به مراحل پایانی فاصله زیادی دارد. به همین دلیل اهمیت مشورت و ثبت قرارداد بیش از پیش خود را نشان میدهد.

هرچند که گفتگوها و ثبت قرارداد اولیه در بنگاه های معاملات ملکی به انجام میرسد اما خوب است بدانید که این قرارداد فاقد ارزش و اعتبار قانونی است. و حتما باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت گردد.

شرایط-پیش-فروش-آپارتمان-در-رشت

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

نکات پیش فروش آپارتمان رشت

با توجه به اینکه در این نوع قرارداد بنای مورد معامله هنوز به وجود نیامده است باید درباره ریز تا درشت سازه ای که قرار است در آینده بنا شود به توافق رسید. پیش فروش کننده باید بگوید که آپارتمان در نهایت چه متراژی خواهد داشت، چند واحدی است و متراژ زیربنا چقدر است. گذشته از کلیات جزئیاتی مثل مصالح مورد استفاده، جنس کابینت، در و پنجره، شیرآلات، جنس دستگیره های در و … نیز باید در قرارداد ذکر شود. البته این بخش ها بسته به صلاحدید و درخواست فروشنده و خریدار قابل حذف هستند. هر چند بهتر است برای جلوگیری از مناقشات احتمالی در آینده از آن ها صرف نظر نکنید.

در پیش فروش آپارتمان رشت توجه داشته باشید که در خصوص شماره واحد آپارتمان و طبقه ای که قرار است در نهایت به شما واگذار شود نیز به توافق برسید و تمام این توافقات را مکتوب نمایید. مهمترین بخش هایی که در قرارداد به آن اشاره میشود سررسید پرداخت قسط ها توسط خریدار و تاریخ تحویل آپارتمان توسط فروشنده است.

پیش-فروش-آپارتمان-رشت

توصیه ما به شما این است که پیش از عقد قرارداد از سابقه و پیشینه فروشنده اطمینان حاصل نمایید. از دیگر ملزومات و شرایط پیش فروش آپارتمان در رشت و یا هر شهر دیگری میتوان به زمان شناسی اشاره کرد. بدین معنی که در موعد مقرر وجه تعیین شده را پرداخت نمایید. البته که این زمان شناسی درباره سازنده هم صدق میکند و خریدار میتواند به ازای هر روز دیرکرد از او جریمه دریافت نماید.

قیمت پیش فروش آپارتمان در رشت

نکته کلی که میتوان در خصوص قیمت یادآور شد این است که نسبت به تهران و سایر شهرهای بزرگ در رشت بهای بسیار پایین تری را خواهید پرداخت. از سوی دیگر آب و هوای فوق العاده و واقع شدن در خطه شمالی کشور از نقاط قوت این شهر است. داشتن یک آپارتمان در رشت حتی اگر ساکن این شهر نباشید، بسیار برای شما سودمند است. چرا که میتواند در تعطیلات نقش ویلا را برایتان ایفا نماید. در پایان امیدواریم اطلاعات کافی در خصوص شرایط پیش فروش آپارتمان را از این مقاله کسب کرده باشید.

قیمت-پیش-فروش-آپارتمان-در-رشت

پرسش و پاسخ

یکی از مزایای پیش خرید ملک امکان پرداخت هزینه آن در چند قسط است. از سوی دیگر پیش فروش آپارتمان در رشت برای فروشنده نیز مفید است. زیرا کمبود نقدینگی در روند ساخت و ساز کمتر گریبان گیرش خواهد شد.

توصیه ما به شما این است که پیش از عقد قرارداد از سابقه و پیشینه فروشنده اطمینان حاصل نمایید. خوش نام بودن و داشتن نمونه کارهای متعدد سبب افزایش اطمینان خواهد شد.

سایر

مقالات کلوک
قرارداد-مدیریت-پیمان-ساخت-و-اجرا

مدیریت پیمان

مدیریت پیمان ساخت مدیریت پیمان نوعی قرارداد است که، با توجه به قوانین ذکر شده

مجری-سفت-کاری

پیمانکار سفت کاری

سفت کاری ساختمان برای احداث یک ساختمان مراحل و قسمت های مختلفی وجود دارد. اولین

پیمانکار-سقف-یوبوت

مجری سقف یوبوت

مجری سقف یوبوت با توجه به پیشرفت مصالح و نیازهای افراد به ساخت سازه های

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button