پیش فروش آپارتمان در رودهن

اگر قصد فرار از دود و آلودگی اطراف تهران را دارید توصیه میکنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. رودهن یکی از شهرهای خوش آب و هوای اطراف تهران است. رودهن تقریبا هفتاد کیلومتر با تهران فاصله دارد. این مسافت را میتوان در مدت زمانی حدود یک  ساعت طی کرد. نزدیکی به پایتخت و بهره بردن از امکانات مناسب آن یکی از مزیت های قابل توجه در پیش فروش آپارتمان در رودهن است. بسیاری از افرادی که به آن ها توصیه شده است تا در هوای پاکیزه تنفس کنند رودهن را برای زندگی برمیگزینند.

قیمت پیش فروش آپارتمان در رودهن چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید دید آپارتمان مورد نظر شما قرار است چه متراژی داشته باشد؟ در چه محله ای واقع گردیده است؟ دسترسی آن به مواردی مانند مرکز خرید، فروشگاه، مدرسه، مسجد و … چگونه است؟ آیا آپارتمان در یک مجتمع قرار دارد یا واقع در ساختمانی مجزاست؟

موارد ذکر شده در بالا مستقیما روی قیمت پیش فروش در رودهن تاثیر خواهند داشت.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

شرایط پیش فروش آپارتمان در رودهن

شرایط پیش فروش در شهر رودهن چندان تفاوتی با پیش فروش آپارتمان در سایر شهر ها ندارد. مهمترین نکته این است که تمام مراحل مربوط به عقد قرارداد پیش خرید باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم گردیده و به امضای طرفین برسد. انجام صحبت های نهایی و تنظیم قولنامه در بنگاه به هیچ عنوان شما را از این مسئله بی نیاز نخواهد کرد.

مهم است که در این قرارداد مسائل جزئی و کلی به صورت کامل بیان گردند. در غیر این صورت ممکن است پس از پایان یافتن کار ساخت آپارتمان مشاهده کنید که ملک به هیچ عنوان با توافقات صورت پذیرفته یکی نیست. البته زمانی که پای قرارداد و ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی در کار باشد تعدی از توافقات کار چندان ساده ای نخواهد بود.

توجه کنید که پس از عقد قرارداد بازهم آپارتمان در مالکیت فروشنده قرار دارد. پیش فروش کننده تنها متعهد شده است که پس از پایان یافتن پروژه سازه را مطابق چیزی که در قرارداد ذکر شده است به شما تحویل دهد.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

پرداخت هزینه ها

برای پرداخت هزینه مربوط به  پیش فروش اپارتمان رودهن باید وجه توافق شده را به صورت مرحله به مرحله و اقساطی پرداخت نمایید. این مسئله یکی دیگر از مواردی است که باید به صورت روشن و دقیق در قرارداد ذکر شود.

اینکه در چه تاریخی، چه مبلغی باید پرداخت شود. گاه اینکه وجه پرداختی به صورت نقد است یا چک نیز در قرارداد بیان میشود. اگر سازنده (یا مالک) در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرد خریدار میتواند مبلغ توافق شده را با تاخیر واریز کند. اما در صورتی که در عین عمل به تعهدات خریدار وجه توافق شده را در موعد مقرر پرداخت نکرد، مالک پس از گذشت یک ماه حق فسخ قرارداد را خواهد داشت.

قیمت-پیش-فروش-آپارتمان-در-رودهن

پیش فروش آپارتمان در رودهن ارزان

بسیاری به فکر تهیه آپارتمان ارزان قیمت هستند. خبر خوب این است که آپارتمان های پیش فروش شده قیمتی بسیار پایین تر دارند. از سوی دیگر رودهن در مقایسه با تهران ، افراد برای تهیه منزل بهای پایین تری خواهند پرداخت. در صورتی که برای پیش فروش آپارتمان در رودهن به رصد سایت ها میپردازید باید از قابل اعتماد بودن سایت های فروش ملک نیز اطمینان حاصل نمایید.

پیش-فروش-اپارتمان-رودهن

پرسش و پاسخ

میزان مساحت ملک ، موقعیت مکانی و محله ، دسترسی آسان به مرکز خرید ، فروشگاه و مدرسه از جمله موارد تاثیرگذار می باشد.

هزینه کمتری توسط خریدار پرداخت می شود ، همینطور امکان پرداخت بصورت قسط بندی وجود خواهد داشت.

سایر

مقالات کلوک
زیرسازی-نما-ساختمان

زیر سازی نما

زیرسازی نما زیرسازی نما در واقع عملیاتی است که باید برای اجرای برخی از نماها

قانون-تهاتر-ملک

تهاتر ملک

تهاتر ملک معاملات ملک در بازار امروز روش های گوناگونی دارند. تهاتر ملک نیز یکی

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button