پیش فروش آپارتمان در کرج

در این مقاله همراه ما باشید تا مفصلا به نکات و شرایط پیش فروش آپارتمان در کرج بپردازیم. پیش فروش آپارتمان نوعی معامله است که در آن ملک با قیمت مناسب تری به فروش میرسد. البته خریدار در عوض قیمت مناسبی که پرداخت کرده است باید مدت زمانی را برای آماده شدن ملک صبر کند. این معامله منافع بسیاری برای فروشنده به همراه دارد. از جمله آن ها میتوان به تسریع فرآیند سوددهی سازه اشاره کرد. همچنین در صورتی که سازنده با مشکلات مالی در روند ساخت رو به رو گردد و یا محدودیت منابع موجب کاهش روند ساخت و ساز شود، پیش فروش یک سیاست مناسب خواهد بود.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

مزایای پیش فروش آپارتمان در کرج

پیش فروش آپارتمان در شهر کرج مزایای زیادی را شامل حال پیش فروش کننده و پیش خرید کننده میکند. فارغ از مزیت های کلی که با پیش فروش آپارتمان نصیب دو طرف قرارداد میشود، پیش فروش آپارتمان به خودی خود و بدون توجه به منطقه جغرافیایی نیز برتری هایی دارد.

کرج یکی از نزدیک ترین شهر ها به تهران است و به همین دلیل دسترسی خوبی به امکانات قرار گرفته در تهران دارد. همچنین نسبت به آپارتمان هایی که در شهر تهران خریداری میشوند قیمت پایین تری دارد. با پیش فروش آپارتمان در کرج امکانات مناسب، دسترسی به پایتخت و قیمت مناسب همزمان برای شما به ارمغان خواهد آمد.

البته در نظر داشته باشید که کرج انتخاب افراد بسیاری برای زندگی و سکونت میباشد. خود این شهر هم امکانات رفاهی مناسبی برای شهروندان دارد. کرج در استان البرز واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به شهرهایی چون قزوین، مازندران، تهران و شهرستان شهریار دارد. به صورتی که تقریبا با این شهرها به احاطه در آمده است.

پیش فروش آپارتمان در کرج با قیمت های متفاوتی انجام میشود. بسته به متراژ آپارتمان، محل قرارگیری آپارتمان و کیفیت ساخت بنا میتوان قیمت گذاری های مناسبی برای آن ها داشت. پیش خرید آپارتمان در شهر کرج با قیمت مناسب از جمله دغدغه های خریداران است. به همین جهت توصیه میکنیم پیش از خرید آپارتمان به خوبی در رابطه با کرج و محلی که آپارتمان در آن قرار گرفته است تحقیق کنید.

پیش-فروش-آپارتمان-در-عظیمیه-کرج

پیش فروش آپارتمان در عظیمیه کرج

عظیمیه یکی از مناطق لاکچری و لوکس در کرج است، به همین دلیل بسیاری در رابطه با پیش فروش آپارتمان در عظیمیه کرج کنجکاوند. هرچند قیمت خانه در این منطقه بالاتر از سایر مناطق کرج است. اما در مقایسه با خانه هایی که در محله های اعیانی تهران واقع شده اند قیمت کمتری دارد. البته مهرشهر نیز از جمله مناطق خوب کرج محسوب میشود که داشتن آپارتمان در آن برای بسیاری مطلوب است.

عظیمیه و مهرشهر از جمله مناطق خوش آب و هوا در کرج هستند و به علت قرارگیری ساختمان های لوکس زیبایی فوق العاده ای را در مناطق ایجاد کرده اند.  پس اگر قصد پیش فروش آپارتمان در این منطقه را دارید باید بدانید که با یکی از بهترین مناطق کرج مواجه خواهید شد.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

شرایط پیش فروش آپارتمان در کرج

از مهمترین شرایط پیش فروش میتوان به تنظیم قرارداد اشاره کرد. البته این مسئله تنها مختص شهر کرج نیست و در هر نقطه ای از ایران قرارداد پیش فروش ملک باید با دقت و توجه تنظیم شود. از صرف وقت امتناع نکنید و اجازه ندهید تا مواردی چون خجالت و رودربایستی مانع از تنظیم قرارداد به صورت درست و اصولی اشاره کرد.

آشنایی با شرایط پیش فروش آپارتمان در شهر کرج و چگونگی تنظیم قرار داد از بروز مشکلاتی چون کلاه برداری و فروش مال غیر تا حد زیادی جلوگیری میکند. توجه داشته باشید که قرارداد تنظیم شده در بنگاه های معاملات ملکی برای پیش فروش آپارتمان سندیت ندارد. قرارداد باید در دفاتر اسناد رسمی نیز به ثبت برسد تا طرفین امکان تعدی از آن را نداشته باشند.

این قرارداد در بندهای متعددی تنظیم میشود. البته طبق توافق طرفین برخی از این بندها قابل حذف هستند. در بند اول مشخصات کامل خریدار و فروشنده باید ذکر شود. همچنین لازم است مشخص شود که پیش فروش کننده چه نقشی دارد و آیا حق فروش دارد یا خیر. در بندهای بعدی لازم است درباره کلیات ملک توضیحاتی ارائه شود. متراژ آپارتمان، زیربنا، تعداد واحدهای در حال ساخت، تاریخ تحویل و … از جمله مواردی است که توجه به آن ها ضروری است.

موارد جزئی تری مثل جنس کابینت، سیستم سرمایش و گرمایش، جنس در و دستگیره ها، متریال مورد استفاده در ساخت آپارتمان، جنس پنجره ها و دوجداره بودن یا نبودنشان و… نیز میتواند در قرارداد ذکر شود. 

فروشنده موظف است آپارتمان را مطابق تاریخ بیان شده در قرارداد تحویل خریدار دهد و پس از به اتمام رسیدن روند اداری لازم برای ثبت سند به نام خریدار در دفتر اسناد رسمی حاضر شود. در غیر این صورت متخلف محسوب میشود.

اگر فروشنده ساختمان را مطابق با تاریخ مورد نظر تحویل ندهد ملزم به پرداخت غرامت به ازای هر روز دیرکرد خواهد بود. البته مقدار دیرکرد روزانه و ضرر و زیان خریدار نیز باید در قرارداد ذکر شده باشد.

همچنین خریدار ملزم است در تاریخ های ذکر شده در قرارداد وجه را به صورت تمام و کمال به فروشنده تحویل دهد. در صورتی که خریدار از این مسئله اجتناب کند امکان فسخ قرارداد وجود دارد.

اگر پس از ساخت ملک، اختلاف متراژ بالاتر از 5 درصد با متراژی که در قرارداد ذکر شد وجود داشته باشد، امکان فسخ قرارداد برای خریدار محفوظ است.

پیش-فروش-آپارتمان-در-کرج

خرید پیش فروش آپارتمان در کرج

پیش خرید آپارتمان در کرج به هیچ عنوان کار سختی نیست. کافی است با تحقیق و بررسی آپارتمانی در حال ساخت و متناسب با بودجه تان در نظر بگیرید. البته بهتر است سازه تا جایی جلو رفته باشد که نما و معماری داخلی آن تا اندازه ای قابل تشخیص باشد.

در پیش خرید آپارتمان لازم است علاوه بر دقت، آینده نگری را هم چاشنی کار کنید. به این معنی که حالای ملک را در نظر نگیرید و سعی در برآورد آن مثلا در یک سال آینده داشته باشید. شرایط آپارتمان در طول سالیان دستخوش تغییر خواهد شد و ممکن است این تغییرات به سود یا زیان شما باشد.

ویژگی های آپارتمان های کرج

در مقایسه با تهران مواردی همچون آلودگی هوا کمتر گریبان کرج را میگیرد. نزدیکی به تهران، قیمت مناسب آپارتمان و برخورداری از امکانات مناسب از جمله دلایلی است که افراد بسیاری کرج را برای زندگی انتخاب میکنند. کرج مرکز استان البرز است. البرز از چهار شهرستان کرج، طالقان، ساوجبلاغ و شهرستان نظرآباد تشکیل شده است.

کرج یک شهر محبوب برای مهاجرانی است که قصد زندگی در نقطه ای نزدیک به پایتخت را دارند. در مناطق مختلف این شهرستان میتوانید آپارتمان هایی با قیمت مناسب بیابید. تقریبا برای همه افراد امکان پیش فروش آپارتمان در کرج وجود دارد.

کرج تنها 36 کیلومتر با تهران فاصله دارد و برای رفت آمد از کرج به تهران میتوانید از وسایل نقلیه عمومی مدد بگیرید. در کرج موقعیت های شغلی مناسبی وجود دارد، به همین دلیل افراد بسیاری راغب مهاجرت به این شهر هستند. در خرید پیش فروش آپارتمان در کرج باید از وجود ملک در حال ساخت و تعداد واحدهای پیش فروش شده اطمینان حاصل نمایید.

قیمت پیش فروش آپارتمان در کرج

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد نمیتوان قیمت پیش فروش آپارتمان در کرج را به صورت دقیق بیان کرد. در تعیین قیمت نهایی عوامل متعددی تاثیرگذارند. اما در کل میتوان گفت زندگی در کرج و تهیه آپارتمان در این شهر نسبت به بسیاری از مناطق تهران مقرون به صرفه تر است.

پیش خرید و پیش فروش مسکن یک سیاست مناسب است که به سود طرفین خواهد بود. برای اجتناب مشکلات احتمالی، تنظیم قرارداد مناسب به صورتی که به نفع طرفین باشد مهمترین مرحله است.

خرید-پیش-فروش-آپارتمان-در-کرج

سایر نکات پیش خرید ساختمان در کرج

مهمترین نکته در پیش خرید آپارتمان در کرج تنظیم قرارداد است. قرارداد باید به دقت تنظیم شود و جزئیات به خوبی در آن مطرح گردد. در نظر داشته باشید که گذشته از منطقه جغرافیایی، قیمت و متراژ آپارتمان مهم است که شما اولا حس خوبی نسبت به آن داشته باشید و ثانیا برای رسیدگی به امور روزمره مجبور به طی مسافت طولانی نشوید. در حقیقت منزل مناسب برای هر خانواده بسته به شرایط و علایق متفاوت است.

پرسش و پاسخ

مهمترین نکته در پیش خرید آپارتمان در کرج تنظیم قرارداد است. قرارداد باید به دقت تنظیم شود و جزئیات به خوبی در آن مطرح گردد. در نظر داشته باشید که گذشته از منطقه جغرافیایی، قیمت و متراژ آپارتمان هم اهمیت دارد.

هزینه کمتری توسط خریدار پرداخت می شود ، همینطور امکان پرداخت بصورت قسط وجود خواهد داشت.

سایر

مقالات کلوک
اجرای-سقف-وافل

پیمانکار سقف وافل

پیمانکار سقف وافل سقف وافل جزو سازه‌های ساختمانی نوظهوری است که برای ساخت‌وساز سقف‌هایی با

اسکلت-بتنی-متری-چند

هزینه ساخت اسکلت بتنی

هزینه اسکلت بتنی فوندانسیون، سقف، مقدار میلگرد مصرف‌شده را باید جزو فاکتورهایی بدانیم که تأثیر

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button