ساخت ویلا در شمال

این روزها برخورداری از امکان ساخت ویلا در شمال مزیت بزرگی به شمار میرود. زندگی و صرف زمان در محیطی آرام به دور از استرس و دغده های زندگی شهری میتواند از مهمترین عوامل علاقه و توجه روزافزون به ساخت ویلا در شمال باشد. آب و هوای مطبوع همراه با طبیعتی بی نظیر در کنار برخورداری از امکانات شهری از دلایل عمده انتخاب شهرهای شمالی جهت ویلاسازی میباشد.  البته در کنار این مزایا باید از مراحل ساخت ، هزینه ساخت ویلا در شمال ، ارزانترین روش ساخت ویلا مطلع بوده و همچنین جهت سهولت و اطمینان کاری با پیمانکاری ساخت ویلا در شمال آشنا باشید.

در این راستا باید بدانید که پیمانکاری ساختمان چیست و چه انتظاراتی از پیمانکار ساخت ویلا به شمار میرود. قرارداد پیمانکاری ساخت و ساز ویلا در شمال کشور بسیار مهم بوده و شرح پروژه پیمانکاری ذکر شده در آن به همراه تمامی مفاد الصاقی باید به طور جامع و کامل به کارفرما تحویل داده شود. بدین صورت که یک شرکت یا شخص با عنوان پیمانکار تمامی فرایند و مراحل ساخت پروژه را طبق یک قرارداد رسمی به عهده میگیرد. طبق قرارداد پیمانکار تعهد و مسئولیت برنامه ریزی دقیق تمام جوانب ساخت ویلا در شمال را به عهده میگیرد تا پروژه تا در بازه زمانی معین تحویل کارفرما بدهد.

مشاوره اختصاصی کلوک

در صورتی که قصد دریافت مشاوره و یا همکاری در پروژهای ساختمانی را دارید ، میتوانید با کارشناسان کلوک تماس بگیرید. شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و اجرای پروژه های موفق ، آماده پذیرش و همکاری با متقاضیان گرامی می باشد.

شرکت-کلوک

مراحل ساخت ویلا در شمال

آشنایی با مراحل ساخت ویلا در شمال مزایای متعددی از قبیل صرفه جویی در زمان و هزینه ساخت ویلا برای شما خواهد داشت. قبل از اقدام به هر کاری باید برنامه ریزی منظمی داشته باشید، نمایی کلی از پروژه خود در ذهن ایجاده و سپس به بررسی و ترسیم جزئیات بپردازید. در معرفی مراحل ساخت ویلا در شمال میتوان به این چند مرحله اصلی اشاره کرد:

تعیین اهداف و انتظارات

نخستین و مهترین قدم در ساخت ویلا در شمال قبل از اقدام به هرگونه عملی، تعیین اهداف و انتظارات شما از ساخت ویلا در شمال است. در این مرحله باید نوع کاربری، محیط داخلی و بیرونی ویلا، فضای سبز و باز اطراف ساختمان بسته به هدف شما وهمچنین استفاده کنندگان نهایی و ساکنان تعیین گردد.

پیمانکاری-ساخت-ویلا-در-شمال

تعیین مکان

به عنوان مالک باید در انتخاب مکانی مناسب دقت لازم را داشته باشید تا نتیجه انتخاب شما از هر نظر با علایق و انتظارات شما در تناسب باشد. پس از تعیین هدفتان از ساخت ویلا، باید مشخص کنید که مکان موردنظر شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد. انتخاب شهر، بودجه تخصیص یافته، متراژ مورد نظر، موقعیت زمین و همچنین ساحلی یا جنگلی بودن ویلا از جمله نکاتی است که باید در تعیین مکان مورد بررسی قرار داده و سپس بر اساس اولویت های خود مکان مناسب با شرایطتان را انتخاب کنید.

برخی از

پروژه های کلوک

شما می توانید در پایین برخی از پروژه های شرکت ساختمانی ، کلوک را مشاهده کنید.

پروژه-بام-پونک-کلوک
پروژه ساختمان سازی بام پونک
پروژه-زعفرانیه-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت زعفرانیه
پروژه-خاقانی-کلوک
پروژه مشارکت در ساخت خاقانی
پروژه-سلمانشهر-کلوک
پروژه سلمانشهر
tritium-2
پروژه تریتیوم
پروژه-عظیمیه-کلوک
پروژه عظیمیه
پروژه-گرمدره-شرکت-کلوک
پروژه گرمدره
پروژه-باغ-فیض-شرکت-کلوک
پروژه باغ فیض

مدیریت بودجه

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، هزینه ساخت ویلا هر ساله تغییر کرده و متاسفانه رو به افزایش است. متعاقبا هزینه ساخت ویلا در شمال سال ۹۹ نیز در قیاس با سال های پیشین نواسانات زیادی داشته است. هزینه های مربوط به خرید زمین و مصالح دو عنصر اصلی در ساخت ویلا هستند. البته در کنار این دو عامل هزینه های جانبی، نیروی کار و لوکس سازی را نیز نباید فراموش کرد. از این رو کاهش هزینه های عملیاتی و صرفه جویی در بودجه همیشه مورد توجه بوده است. اولین قدم جهت صرفه جویی در هزینه ساخت ویلا و مدیریت بودجه یک برنامه ریزی منسجم و تهیه لیستی از هزینه ها با شرح  جزئیات کامل است.

مشورت و استفاده از تجارب شرکت های ساخت ویلا در شمال نیز میتواند موثر واقع گردد. برای مثال شما قصد ساخت ویلا در شمال نوشهر را دارید، بدیهی است که هزینه های مربوط به این شهر اعم از خرید زمین با قیمت مناسب مستلزم تسلط  کامل بر قیمت های این خطه و آگاهی از موقعیت هر نقطه زمین است. در راستا شرکت ساختمانی کلوک آماده ارائه خدمات و مشاوره با کادری مجرب از کارشناسان در قیمت گذاری و بررسی اراضی مختلف میباشد.

معماری و طراحی

در حالت کلی طراحی ویلا طبق سلیقه و علایق کارفرما انجام میشود که نظارت و مشاوره مهندس معمار نیز با آن همراه شده و از لحاظ کیفی یک طراحی مدرن را در اختیار شما قرار میدهد. در این مورد باید به نکاتی از قبیل نورگیری، تعداد و موقعیت اتاق ها و سالن، بالکن ها، چشم اندار، فضای سبز محوطه ویلا و بسیاری از موارد کوچک و بزرگ دقت کنید. برای مثال اگر علاقه مند به ساخت ویلا در جنگل هستید، باید دقت زیادی را در طراحی ویلا خود به خرج دهید تا از زیبایی های بکر و چشم انداز طبیعی جنگل نهایت استفاده را ببرید.

انتخاب پیمانکار مناسب

یکی از مهمترین عناصر در ساخت ویلای مورد نظرتان انتخاب پیمانکاری ساخت ویلا است. در این مرحله باید به دقت به جستجوی یک گروه پیمانکاری با تجربه باشید تا به تمامی اهداف و انتظارات شما جامه عمل بپوشاند. در این انتخاب باید توجه داشته باشید که گروه منتخب شما متعهد و مسئول و دارای دانش کافی در این زمینه باشد. پس از انتخاب گروه پیمانکاری واجد شرایط قراردادی بین کارفرما و پیمانکار منعقد میگردد و جزئیاتی نظیر برآورد هزینه ها و زمان اتمام پروژه در نمونه قرارداد پیمانکاری ساخت ویلا ذکر میگردد. پیمانکار موظف خواهد بود که حداکثر صرفه جویی در مصالح، هزینه ها و زمان را انجام داده و در عین حال کاری با کیفیت و استاندارد را در زمان مقرر به کارفرما تحویل دهد.

ساخت-ویلا-در-شمال

هزینه ساخت ویلا در شمال

پس از آشنایی و بررسی مراحل باید قدم دوم را آغاز کنید. در این مرحله نخستین سوالی که به ذهن هرکس می آید: ساخت ویلا در شمال متری چند ؟ براورد دقیق هزینه ها بسیار حائز اهمیت است چراکه مدیریت درست هزینه ها در ساخت ویلا صرفه جویی در زمان را نیز به دنبال خواهد داشت. در این مرحله مسلما به دنبال ارزانترین روش ساخت ویلا در شمال خواهید بود، اما باید در نظر بگیرید که هزینه ساخت ویلا در شمال به عوامل متععدی بستگی دارد. انتخاب لوکیشن، ساحلی یا جنگلی بودن، موقعیت شهرهای شمالی، امنیت و موقعیت ویلا هرکدام تاثیر بالقوه ای را در هزینه های شما خواهد داشت.

در بررسی هزینه های مربوطه هر شهر میتوانید از تجارب گروه های پیمانکاری فعال در این زمینه بهره مند شوید. برای مثال پیمانکاری ساخت ویلا در گیلان مستلزم آگاهی از شرایط اقلیمی این شهر، قیمت زمین در بخش های مختلف شهر و هزینه های مربوطه و همچنین آشنایی با اولویت های ویلاسازی کارفرما در این منطقه میباشد.

همچنین انتخاب برخی شهرها در قیاس با سایر شهرها قیمت ساخت ویلا را افزایش میدهد. برای مثال رامسر و لاهیجان و گیلان از محبوب ترین و گرانترین شهرها برای ساخت ویلا در شمال است. رشت، تالش، نور و آمل جزء شهرهای زیبا و نسبتا ارزان به حساب می آیند. البته به طور قطع نمیتوان گفت که چه شهری گرانترین یا ارزان ترین است، بلکه باید سایر عوامل موثر در قیمت ساخت ویلا در شمال را نیز در نظر گرفت.

قرارداد ساخت ویلا

بطور کلی شیوه بستن قرارداد ساخت ویلا در شمال و سایر نقاط کشور و محاسبه هزینه ، به 2 صورت می باشد. در روش اول قرارداد بصورت درصدی محاسبه می شود. به اینصورت که در شروع پروژه بین کارفرما و طرف پیمانکار یک درصد مشخصی توافق خواهد شد که پس از اتمام کار ، آن مبلغ که به شیوه درصدی از ارزش بنا محاسبه می شود پرداخت خواهد شد.

در حالت دوم ، پیمانکار مبلغی را بر اساس برآوردهای خود ارائه می کند که پس از تکمیل کار ، درست به همان اندازه پشنهاد شده پرداخت می شود. در شیوه دوم به علت نوسانات بازار و تغییر قیمت ها ، ممکن است تا طرف سازنده دچار ضرر مالی شود.

اما در نمونه قرارداد مدیریت پیمان ساخت ویلا که بین کارفرما و سازنده بسته می شود ، به مواردی از قبیل مشخصات دقیق طرفین ، مکان ساخت ویلا ، مشخصات فنی پروژه ، سند و مدارک ارائه شده ، تعهدهای طرفین ، شیوه های پرداخت و مواردی دیگری از این دست اشاره خواهد شد. امروزه بخاطر شلوغی محیط شهر و آلودگی هوا ، طراحی و ساخت ویلا در شمال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به بودجه و شرایط خود این امکان را خواهید داشت که یک ویلای مناسب و اقتصادی را داشته باشید.

کلوک مجری و طراح انواع ویلا در شمال کشور

همانگونه که اشاره شد، علاوه بر انتخاب شهر انتخاب محل ساخت ویلا نیز از عوامل تاثیرگذار مهم برهزینه ساخت ویلا است. بدون شک لوکیشن های نزدیک دریا و درون جنگل گران تر خواهند بود. ساخت ویلا در جنگل مورد انتخاب بسیاری از خانواده هاست، چرا که طبیعت بکر آن همراه با چشم اندازی سرسبز شرایطی مطلوب را برای گذراندن اوقاتی آرام و دلنشین در کنار خانواده فراهم میکند. در ساخت ویلاهای جنگلی باید نکات متعددی در نظر گرفته شود.

با وجود هزینه نسبتا بالا، این ویلاها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند بنابراین باید در انتخاب پیمانکار ساختمان دقت لازم را داشته و انجام پروژه ساخت و ساز خود را به گروهی با تجارب کافی در این زمینه بسپارید. شرکت ساختمانی کلوک با تجارب فراوان در زمینه ساخت ویلا در جنگل و نمونه های کاری متعدد در پیمانکاری ساخت ویلا در گیلان و همچنین ساخت ویلا در شمال مازندران و گرگان آماده همکاری با کارفرمایان گرامی میباشد.

از دیگر خدمات کلوک می توان به مدیریت پیمان ساخت و اجرا ، اجرای انواع نمای لوکس و کلاسیک ، مجری اسکلت بتنی و فلزی ، طراحی و معماری محیط های داخلی و خارجی ، مشارکت در ساخت و ساز و موارد بسیاری دیگر اشاره کرد.

پرسش و پاسخ

این موضوع به موارد بسیاری بستگی دارد. محل قرار گیری ویلا از قبیل شهر و همینطور کنار دریا یا درون جنگل ، نمای کار شده و همینطور مصالح ساختمانی از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت ویلا می باشند.

انتخاب شهر و محل قرارگیری ویلا ، مدیریت منابع مالی و مشخص کردن یک بودجه برای اینکار ، انتخاب معماری و طراحی نما و در نهایت انتخاب یک پیمانکار مناسب از جمله مراحل ساخت ویلا به حساب می آید.

شرکت ساختمانی کلوک با تجربه ای ارزشمند و کادری مجرب ، آماده پذیرش پروژه های کارفرمایان گرامی می باشد. حفظ ایمنی و سلامت، رعایت حقوق شهروندی، اعتماد، همکاری و تعهد از جمله نکات عملکرد کلوک می باشد.

سایر

مقالات کلوک
تیغه-چینی-با-بلوک

تیغه چینی

تیغه چینی اگر دستی در ساخت‌ وساز داشته باشید که بدون شک با مفهوم تیغه

قرارداد-مدیریت-پیمان-ساخت-و-اجرا

مدیریت پیمان

مدیریت پیمان ساخت مدیریت پیمان نوعی قرارداد است که، با توجه به قوانین ذکر شده

اجرای-سقف-وافل

پیمانکار سقف وافل

پیمانکار سقف وافل سقف وافل جزو سازه‌های ساختمانی نوظهوری است که برای ساخت‌وساز سقف‌هایی با

آلاچیق-تراس

تراس گاردن

تراس گاردن تراس گاردن یا همان تراس سبز که به آن بالکن سبز نیز گفته

Kelouk_footer

کلوک با سال ها تجربه در صنعت ساختمان آماده همکاری با شما کارفرمایان محترم می باشد.

شبکه های اجتماعی

Call Now Button